דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח מטען במסגרת ביטוח נסיעות 

מאת    [ 23/11/2010 ]

מילים במאמר: 328   [ נצפה 2146 פעמים ]

פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל כוללת את כל אשר נדרש לו בעת השהייה בחו"ל, דברים אשר בזמן היותנו בארץ הכיסוי עבורם קיים אולם בעת שהייתנו בחו"ל הבטל תוקף הכיסוי הקיים בארץ ואנו נאלים לרכוש כיסוי נוסף עבור השהייה בחו"ל. במסגרת הכיסויים אשר מבוטחים על ידי ביטוח נסיעות לחו"ל נמצא ביטוח רפואי אשר בעת שהותנו בארץ אנו זכאים לו על ידי באמצעות חברות חובה באחת מקופות החולים על פי בחירתנו, ביטוח חילוף וביטוח צד ג' - אשר מכוסה בעת השהיה בארץ על ידי ביטוח חובה לרכב, כיסוי מסוים עבור מקרי מוות ונכות (בדומה לביטוח תאונות אישיות המשולמות כסכום חד פעמי) וכן כיסויים אשר הינם ייחודיים לשהיה בחו"ל כגון כיסוי עבור ביטול או שינוי מועד הטיסה, כיסוי עבור הוצאות טיסה ושהיית מלווה בעת אשפוז ממושך וכן בעבור גניבת או אבדן המטען אשר לקחנו עימנו לנסיעה לחו"ל.

ביטוח מטען במסגרת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אינו מתיימר לכסות את כל רכושנו עלי אדמות אלא אך את הדברים הנחוצים אותם לקחנו עימנו לנסיעה קצרה. גובה גבול האחריות בכיסוי מעין זה מגיע לכדי מאות בודדות עד אלפים בודדים של דולרים, עם הגבלת כיסוי פנימית לפריט בודד אשר תגיע עד לגובה של מאות דולרים בודדים בפוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל המורחבות ביותר, ועד עשרות דולרים בפוליסות נסיעות לחו"ל הסטנדרטיות.

משמעות הדבר היא כי רצוי להשאיר חפצי ערך יקרים כגון תכשיטים או טבעות אירוסין בארץ לפני הנסיעה לחו"ל כיוון והכיסוי עבורם הינו חלקי ביותר.

הבדל נוסף הקיים לעתים בין פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל שונות ביחס לביטוח מטען הוא התייחסותם למקרי ביטוח שונים הקשורים למטען האישי הנלקח לנסיעה. בחלק מפוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל קיים כיסוי עבור מקרים בהם המטען מתאחר. במקרים רבים ונפוצים למדי, המטען  טועה ביעדו ומגיע ליעד טיסה אחר מהמבוטח. חברות הטיסה מתקנות טעות זו והמטען אכן מגיע לבעליו החוקיים מקץ מספר שעות או ימים, אך בתקופה זו עלול להגרם נזק כספי למבוטח אשר נאלץ לרכוש בגדים ורכוש חליפי במקום אלו אשר אחרו בהגעתם. פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל אחדות כוללות כיסוי עבור מקרה מעין זה ומעניקות פיצוי מיידי למבוטח במקרים אלו.

מרצה בענייני ביטוח




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב